onsdag 23 november 2011

Första inlägget

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skapat denna blogg. Mest för att ni där hemma ska ha någon aning om vad jag har för mig, men även för att jag tycker om att skriva i största allmänhet. Får se om det blir på svenska eller engelska eller en blandning av de båda. Antagligen en blandning. 


Imorn är det ju Thanksgiving här så jag har varit ledig från skolan sedan igår. Slappade med gott samvete hela dagen igår och idag, hur skönt som helst! Det enda produktiva jag fått gjort var att åka och köpa nån slags vätska man häller i oljetanken på bilen så att den kör tystare. Min bil har låtit lite konstigt på senaste tiden och eftersom jag typ panikar varje gång det kommer till min bil och konstiga läten var det lika bra att fixa det. Nu verkar det inte vara några problem längre i alla fall, får hoppas det håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar