onsdag 3 juli 2013

Hello Full-Time Employment!

Under de fyra åren jag pluggat på college har jag faktiskt saknat att jobba heltid. Känslan när man lämnar jobbet och är man klar för dagen, ingen läxa att ta hem eller att behöva plugga hela kvällarna. Nu kommer jag dock ta tre kurser i höst samtidigt som jag jobbar heltid, så det kommer inte riktigt bli lika lugnt efter jobbet, men ändå. Sen har jag ju även saknat lönen som kommer med en heltidstjänst! Att inte behöva vara beroende av CSN, och om jag behöver extra pengar kan jag lägga till lite övertidstimmar. Skönt att känna sig vuxen igen och inte så beroende av någon annan (institution).
Min badge som jag stämplar in och ut med
Jag fick en liten mjukstart då den har veckan var extra kort. Imorn ar det 4th of July så vi är stängda både torsdag och fredag, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar