måndag 30 juli 2012

TRÖTT



Såhär härligt pigg ser jag ut idag/ikväll, trots en nästan 3 timmars nap efter skolan. I'm surprised I don't look even more tired med tanke pa hur jag kanner mig. På torsdag är kursen som sagt över och då kanske jag kan fa vila lite (mentalt i alla fall) då jag "bara" behöver jobba tills jag aker till Sverige om tva veckor.

Såg förresten idag att Hobby Lobby har massa olika gratis(?)kurser, typ decorating your home, sewing, och lite annat. Det kanske kan vara något, i alla fall home decorating. Ska kolla upp om det bara är engångskurser eller om man måste signa upp för flera veckor, hoppas på engångs eftersom jag nog inte har tid att gå flera veckor i rad. Det kan ju vara en trevlig omväxling när man håller pa med accounting och siffror hela dagen att få använda sin kreativa sida (om jag nu har någon sån??). Det återstår att se...

Nu väntar jag på att Michael ska komma hem från jobbet (han borde vara här när som helst), antagligen fixa nåt till honom att äta och sen SOVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar